dvala

De närmsta dagarna har inte varit så roliga direkt. Tankarna snurrar och har sig. Jag har inte ens orkat vara i stallet och energin är som bortblåst. Jag mår inte som jag önskar direkt. Den jävla idioten ska hittas, var så säker. Så kan vi få lite lugn och ro efter det i varje fall.

Jag är tacksam över att jag har mina vänner som stöttar mig så pass bra i det här. Även en stark vän behöver ha stöttande vänner. Ni är bäst! Imorgon ska jag ut till Lizzy och rida för första gången på en vecka. Snacka om att min lilla häst måste känna sig bortprioriterad. Ska ge henne massa kärlek!

På fredag åker jag iväg och kommer tillbaka på söndag. Det ska bli sjukt skönt att bara åka bort från allting. Jag kommer sakna mina älskade djur, men jag vet ju att ni finns kvar när jag kommer hem igen.

Tack för att vi bor i Sverige. Här kan man ringa till journummer dygnet runt och dessutom utan kostnad när man behöver prata med någon mitt i natten. Underbart. Hoppas att jag kan sova nu.

Puss/m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0