mihi

Jag kunde inte hålla tangenterna borta utan kände mig faktiskt tvungen att skriva ett till blogginlägg vaah! Tihiii! ;D Den här tisdagen har seriöst varit skitdålig haha, men den blev bra på kvällen så nu är jag glad iaf.

Det började med att jag sov som en stock till typ tre på eftermiddagen, hata ångestdagar! Jag bara sover och sover.. Och ändå gick jag och la mig vid elva igår kväll liksom, helt sjukt! Hur som helst så var jag på dåligt humör när jag vaknade och störde mig på precis allting. Ni vet en sån där är allting bara irriterar en så man blir vansinnig! Lyckligtvis fick jag prata av mig i stallet med min vän Maja ett bra tag och det kändes skönt som fan. Tack för att du lyssnar!

När jag skulle borsta min häst såg jag att hon var ännu mer svullen i bakbenet idag och gick därför till ridhuset för att kolla om hon var halt. Hon markerade i båda varven på volt och även på rakt spår ute på stallplan där underlaget är hårt. Så nu blir det vila för damen så får jag hoppas att svullnaden går ner! :( <3

Hade hand om Challe idag också och när jag var klar med honom och skulle sätta på mig min jacka, mössa och mina vantar för att gå och hålla Camilla sällskap vid rökrutan så upptäckte jag att min mössa inte var där jag trodde! Jag hörde min röst i hjärnan skrika NEJ NEJ NEJ innan jag faktiskt kom fram till att jag hade lagt den i Challes krubba. Allt hade varit lugnt om han inte alldeles nyss hade fått mat däri bestående av lusern, havre och 1 dl superkladdig MATOLJA!! Och mycket riktigt.. Där låg min nya fina och sköna mössa helt indränkt i matrester och kladdig matolja! Det var liksom den där lilla droppen som fick dagen att rinna över. Nu i efterhand skrattar jag mest åt det, men faaan vad arg jag blev då! Och det enda mina vänner sa då var; Men gumman, den går att tvätta! Haha, men det kanske var så att jag frös och ville ha den på mig?! Life is wonderful sometimes ehe..!

Som tur var så fick jag prata av mig ännu mer när jag väl kom fram till rökrutan. Där satt Maja och Camilla. Sen kom Sandra med cykeln inte långt efter. Vi var verkligen bittra klubben idag och alla hatade typ sina liv! Men det känns bra att man inte är ensam om att vara bitter haha. Ni rockar girls!




Jag berättar om mitt i-landsproblem för Camilla, Maja och Sandra.

Jag: Ah, men igår skulle jag gå ner och boka tvättid..
Jag (med högtalarröst): "Den enda lediga tvättiden denna vecka är på fredag mellan klockan sju och tio"
Maja (helt seriös): Vadå har ni typ högtalaruppläsning i tvättstugan?! :o
Jag: Nej, jag försökte säga det lite roligt..
Maja: Hahaha, ja men det vare ju!

Suck alltså. ;)

Nu blire sängen! Imorn ska jag pussa på min halta häst och sen fota hoppträningar! Om 2 veckor är det min och Lizzy's tur att vara med och hoppa för första gången! Wiiiie! :D Natti! Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Josefine

Haha, lite rolig konversation ;)

2009-10-07 @ 14:22:21
URL: http://jsohlman.blogg.se/
Postat av: Ull

(Y)

2009-10-08 @ 08:20:24
URL: http://ltetull.blogg.se/
Postat av: maja

hahahaha vi är skööna broow :D <3

2009-10-08 @ 16:48:01
URL: http://[email protected]

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0