breaksk8

Hello!

Är sjuk idag också och har legat och kollat på tv hela dagen, finns inget bättre än att hitta roliga och intressanta program när man är sjuk och ändå inte orkar göra någonting annat.

Som ni vet så har jag ju ett stort hästintresse, men vad många inte vet är att mitt hjärta brinner väldigt mycket för dans också! När jag var yngre dansade jag bugg, dubbelbugg och även jitterbugg ett tag. Jag har tävlat i flera år och vunnit rätt många priser. Men när jag började med hästar så tröttnade jag på dansen helt. 

Efter många år börjar mitt dansintresse komma tillbaka och jag har sen en tid tillbaka tänkt på att börja dansa typ street, hiphop eller något liknande och anmälde mig faktiskt till en nybörjarkurs i höstas. Jag fick dock lov att avboka kursen då mina pengar inte räckte till.. :( Men jag har lovat mig själv att jag ska börja dansa när jag är frisk, kan börja jobba och tjänar pengar igen.

Tills dess får jag njuta av att titta på dans och idag fastnade jag framför Americas Best Dance Crew på MTV. Jag har kollat på det många gånger förut och mina favoriter är helt klart killarna som dansar med rullskridskor! Och ja, det är verkligen rullskridskor, där hjulen sitter två och två. Kolla in det här så förstår ni vad jag menar! Ca 2.20 in i filmklippet gör killarna något helt otroligt! Bakåtvolter över gruppens övriga dansare som ligger stilla i en rad på golvet. Just check this out!



Gissa om jag blir sugen på att dansa nu eller?! Kanske ska slå på en låt och dansa lite här hemma.. med feber och allt.. haha njaa, jag ska faktiskt ta en dusch istället så hoppas jag på att jag känner mig lite friskare!

Take care out there! Puss/m


Ordet är ditt!
Postat av: ess

alltså shit! fan vad duktiga! guuud vad jag oxå önskade att jag kunde dansa. har alltid velat kunna det! jag diggar masken de gör där vid typ 6 min, oh my liksom ;O fett jävla duktiga!!

2009-10-26 @ 21:11:08

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0