bläsar

Hanna 12år och jag hade ett litet samtal i stallet idag.

Hanna: Du vem vare som red på din häst utan hjälm igår?! :o
Jag: Vaaa? Det var ju jag som hade min häst igår och jag red inte...
Hanna: .....
Hanna: Men det var i varje fall en flintskallig gubbe som red på henne!


Vadå, dom är väl inte särskilt lika? ;)

Ordet är ditt!
Postat av: ess

men hahahahha xD

2009-10-07 @ 00:02:27
Postat av: Amanda

Haha, var det Per som var den flintskalliga gubben?:P Stackarn;D

2009-10-08 @ 11:50:36
URL: http://yodadog.blogg.se/
Postat av: clara

meh! vadå utan hjälm!? red han utan hjälm! vad är deetta! jävla idiot

2009-10-09 @ 17:45:33

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0