bitterfittan is here!

Seriöst, vad fan har gud emot mig om han nu existerar?! Jag vaknade av väckarklockan halv sex, och vad tror ni överraskade mig då? Migrän, ja men tack så jävla mycket då! Det var bara att gråta en skvätt, smsa Maja och fortsätta sova, fyfan!

Jag hade tur med migränen, den höll bara i sig ett par timmar! Men tror ni att jag fick en bra dag sen eller? Nej, då var det dags för ångestdvala istället.. Dvs ligga i sängen och bara ha massa negativa skittankar och inte orka med någonting annat än att sova. Jag hatar att ha en jävla depression sometimes!

Kom upp ur sängen vid sjusnåret på kvällen då ångesten äntligen hade släppt en aning och jag kände att den var påväg bort. Jag tror inte att det går att få er att förstå hur pass stark ångest jag faktiskt har, det är ingen liten ångest över något specifikt problem utan det är panikångest över precis allt man kan tänka sig, grundat på hela min livssituation och en massa annat som jag inte ens orkar tänka på i nuläget.

Hur som helst så har jag blivit gladare och gladare under kvällen och musiken hjälper mig mycket! Har lyssnat på Paramore typ hela kvällen och spelat lite spel på facebook och bara chillat och försökt att tänka positiva tankar!

Helgen har i princip varit en katastrof känslomässigt och även om jag har gjort en del saker så minns jag knappt någonting för min hjärna har varit helt blockerad av ångesttankar! Jag hoppas och tror att morgondagen blir lite snällare mot mig och att jag kan få må lite bättre.

Just idag är jag sjukt less på att leva med mina jävla diagnoser som depression o.s.v! Jag vet att jag är på väg att bli frisk och mår mycket, mycket bättre än förut, men just idag önskar jag liksom bara att dagen då jag har kämpat klart liksom är här.

Kan i varje fall berätta någonting kul! Jag har köpt biljetter till Paramores konsert som är den 30 november i Fryshuset i Stockholm! Det är rätt många som jag känner som faktiskt ska dit och förhoppningsvis åker vi ett helt gäng! Dom jag vet är; Jessica, Hanna, Carro, Clara, Rasmus, Rebecka, Jessica & Rob, Emil... Kanske Robin & Jocke oxå! Har jag glömt någon?!


Paramore, helt sjukt jävla bra!! <3

Ordet är ditt!
Postat av: Anonym

it will be awesome! <3

2009-10-05 @ 02:20:13

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0