underbart!

Mariette, Calle, Tove och Erik är klara för det stora uppträdandet i någon stor arena i malmö där 12500 pers får plats!! Är så glad att alla fyra verkligen är värda det! Så skööönt att Reza åkte ut, äntligen liksom! ;) Det kommer bli så svårt att se någon åka ut nästa gång för jag gillar verkligen alla som är kvar nu!

Hehe, jag hejjar självklart på Mariette! Hon har verkligen scennärvaro, en röst som man bara älskar och kan man annat än drunkna i hennes ögon?! Hello dreamwomen liksom! Det var ju inte alls så att man fick tårar när hon sjöng till sin flickvän eller så! Åh, så vackert! :')

Efter att idol var slut så fick jag besök av mina vänner Emil och Mio. Vi skulle pyssla trodde jag, men Emil är ju så trög så han fattade inte att han skulle ta med sig något jäkla pyssel, trots att det var han som faktiskt föreslog att vi skulle pyssla! x) Så det blev massa snack (grabbsnack höhö!) och så kikade vi på CSI och lite Fraiser. Jag lagade även mat in the middle of the night, inget ovanligt dock. ;)

Jag är för pigg för att gå och lägga mig, men jag borde.. Ska göra massa grejjer imorn innan kvällen bjuder in till GuitarHeroAfton! Det ska bli hur najs som helst. Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder på det så dyker några upp i bloggen på söndag! :)

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Tias

Ha mys imorrn när du äger alla med gitarren i högsta hugg pawpawpoff xD sov gott

2009-11-21 @ 07:54:41
Postat av: andrei

Spelar du riktig gitarr?

2009-11-21 @ 15:30:36

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0