tisdag

Bloggtorka..? Kind of! Trött på detta regn och ruskväder, kan det inte bli kallt och komma lite snö? Hellre det än regn och fuktighet! Vill galoppera över fälten med min pärla!!



Var i stallet idag för första gången sen en vecka tillbaka(!), och hihi guuuud va långhårig min lilla sötnos har blivit då! Pratade med Mia om att låna klippmaskinen igen och det skulle nog gå, eller jag ska prova att klippa henne innan hon lämnar in skären för slipning.

Pratade med Gunnar idag också och nu är det snart klart att jag flyttar ner med pärlan till tegel!! Wiiiihooo! Vi ska träffas någon dag och prata om när. :) Jag är lyckligast!! Det känns så himla bra verkligen! Lizzy kommer få det sååå bra! Större box, lugnare stall, lunch-hö i hagen, komma in när det är ljust och inte typ fem-sex på kvällen, plus att hon kan ha på sig backontracken varje natt! Det ska bli så skönt för mig också att komma bort ifrån allt liv i vårat stora stall, komma till lugnet med folk som jag verkligen gillar och få pyssla mer och ha mysiga morgonfodringar och aldrig behöva släppa ut/ta in typ 20 hästar utan bara 5 st! :D Team Tegel here we come! ;)

Ska jag vara ärlig så har jag verkligen mått piss ett bra tag nu, men jag tror att det börjar vända, fast det går långsamt. Jag är extremt känslig för hösten och dras liksom ner i en "höstsvacka" där allting typ är svart. Det är tur att jag har såna underbara människor omkring mig som stöttar och ställer upp för mig i alla lägen, ni är verkligen guld ska ni veta! :')

Har kommit på väldigt många bra grejjer dock när jag har isolerat mig och analyserat mitt liv till minsta beståndsdel haha, så nu jävlar har jag ett framtida mål! Jag vet vad jag vill utbilda mig till!! :D

Nu ska jag fortsätta att må bra, hämta lite godis och bara njuta av min mysiga lägenhet,
det står nämligen ljus typ överallt! Puss/m


Ordet är ditt!
Postat av: Andrei

Kul att du mår bättre. Vad tänker du utbilda dig till? är det Tegel som i Tegeludden?

2009-11-17 @ 23:35:51
Postat av: Erture

Kika in på min sida. Nya egendesignade smycken och namnsmycken kommer upp hela tiden.

2009-11-18 @ 19:11:58
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0