soon baby

Halluba!

Jag har en sak att framföra; jag är glad och jag mår bra! Egentligen kanske jag inte borde skriva det för man vet aldrig om det vänder. Men ahja, struntsamma, för nu har jag redan gjort det. ;D

Igår hopptränade jag med min pärla och det gick så fantastiskt bra! Hela träningen gick verkligen galant och hon var lydig, framåt och lyssnade på mig perfekt. Jag själv vågade rida på ordentligt och vi fick mycket beröm av Bobo. Min självkänsla tog flera trappsteg uppåt efter det kan jag säga! Längtar redan till nästa träning. :)



Jag vaknade upp med en otrolig träningsvärk idag och det var nog tur att jag inte hade hästen för jag har knappt orka lyfta en bok typ. Hehe, otränadchey.nu! Så idag har jag fixat lite inför mitt partajj imorn och mest degat i sängen framför tv:n. Råkade somna en stund på eftermiddagen också, guud så skönt det var! På kvällen kom min Jessicus över och vi käkade pepparkakor, drack julmust och bara chillade.

Imorn blir det till att gå upp i tid för jag ska först ta hand om Lizzy, sen hem och äta, sen blir det till att dra ner på stan och leta efter någonting att ha på sig på kvällen och även besöka systemet en schwäng! Sen hem och fixa sig för klockan 19 börjar partyyyt! Det ska bli riktigt kul och jag känner på mig att det kan bli rätt galet hehe! ;D

Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0