paranormal

Hehehe, nästa vecka ska jag och Camilla gå och se Paranormal Activity och blir sjukt rädda! Nån mer som vill joina? ;) Jag längtar redan. Finns inget bättre än skräckfilmer. Seriöst, jag älskar att bli skrämd och få adrenalinet att rusa igenom kroppen!



Har precis kommit hem från stallet och ätit lite. Fick skjuts hem av Sofie som numera har körkort! Hon tog det minsann igår och jag är så stolt över dig, grattis gums! :) Var ute på en skön ridtur idag och galopperade i bra takt och steglängd uppe på åsen tillsammans med Linnea och Baron. Inte det bästa hästparet kanske då de skrämde upp varandra titt som tätt hehe, men det var mysigt iaf.

Imorn är jag hästledig och det kan behövas, har massa saker inbokade. Jag känner hur jag börjar få fart på min dygnsrytm igen och ska göra allt för att hålla kvar den och inte hamna i någon sova-bort-hela-dagarna-period.

Nu ska jag glida över till min soffa och kika på simpsons och till min stora glädje är det även family guy ikväll! :D
Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Andrei

Glömm inte kniven mot strupen på 3an kl 21.00!

2009-11-19 @ 20:21:10
Postat av: Sofie

Hihi thx :).. hoppas gröten smaka :D det gjorde mina bacon ;)!

2009-11-19 @ 22:53:17
Postat av: Johanna

Den är faktiskt helt galet läskig så jag hoppas verkligen att ni får en bra kväll. Länge sedan jag såg en så läskig film och inser att det nog kommer dröja länge innan jag gör det igen. Hej svejs.

2009-11-23 @ 14:25:57

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0