one, two, three..

Jag känner att det är dags för en liten uppdatering iform av normal skrift här vaaah!

Helgen har varit totalt jävla awesome! Det började bra i fredags med att jag flummade runt på stan med Maja och Michelle. Vi gled runt, shoppade lite BASlinnen haha, eller inte jag.. utan bara mina fjortisvänner! :* Sen hamnade vi på donkeeen och gissa vem som satt där och drack typ 10 koppar kaffe? Einstein såklart! Här är en bild på honom haha, inte jag som fotat! (a)



Yeahhh, nu vet ni hur han ser ut! Fast han har typ längre hår nu.. x)

På kvällen vare halloweenparty without utklädnad at majas plaze och det var typ fett med folk! Jag hade roligt som fan och en dansfilm finns inspelad.. Den kanske kommer upp här på bloggen en vacker dag! ;) Jag säger bara Jessicus, Hännä and Mikeliii, we're the best partyrio!! ;) Här kommer lite bilder från kvällen! (skippar bilderna på alla småpojkar haha!)


helgens låt!

   

Lördagen spenderades mest sovandes hehe, på kvällen kom Maja, Michelle och Emelie förbi. Det blev flumm, massa datanördande och massa skratt! Jag älskar er brudar!

På söndagen var jag i stallet från 15-21! :o Först hjälpte jag till på tävlingarna och stod på banan. Så jävla underbart med tävlingar!! Jag hade inte kollat nått på hela helgen så det var tur att jag orkade ta mig dit igår och hann se hela 1.45m-klassen! :D

Efter tävlingarnas slut så pysslade jag om min prinsessa och red i stora ridhuset. Hon var så otroligt fin! Jag red igenom henne ordentligt i ca 40 min och gjorde mycket lösgörande arbete såsom skänkelvikningar, sluta och mycket bågar längs långsidorna. Vi hoppade även några språng på slutet. Hade ett räcke på 75 cm och höjde sen till 85 cm. Hon bjöd emot hindret varje gång vi kom emot det och jag var duktig och red framåt och töntade mig inte med att "handbromsa" henne in i hindret för att ha kontroll! :)

Hoppas ni också har haft en bra helg! ;D

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: vemtroruvaaah? 118118

SKOJARU ELLER!

colours of the freaking rainbowwwwwwww huh! (y)

2009-11-06 @ 21:27:20

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0