nääää

Okej, blue moon bar kan vara S E G A S T på att lägga ut vimmelbilder.. Dom förstör mitt liv, fattar dom inte det?! Jag kan inte blogga om helgen om jag inte får tag på den snygga(?) bilden som jag faktiskt är med på! Så jag kommer säkert att strunta i det när bilden väl dyker upp.. jaja, intresseflaggorna är hissade..

Idag har jag faktiskt en anledning till att tycka synd om mig själv, jag har sjuuukt ont i magen, jag ska fan sterilisera mig eller nått.. Ska man behöva må såhär en gång i månaden i resten av sitt liv eller? Jo, men tydligen.. Bläääh!

Ska typ åka till stallet, men jag har ingen ork, jag vill bara ligga i sängen och kolla på tv! Men nejrååå, I have to get out in the fucking kyla! -.- (pms, vare nån som sa pms?!) Iofs är det ju rätt najs när man väl kommer dit, eller ja det beror ju på om hästarna har kommit in i tid eller om man ska behöva kväva ännu ett vredesutbrott för att inte skämma ut sig mer än vanligt.

mmyes.. jag är sjukt röksugen, men sånt har man ju inte råd med, dessutom kan man dö!

Har jag ringt mina viktiga samtal idag eller? Nej, det är väl klart att jag inte har.. Kan någon sparka mig i arslet så jag får någonting gjort eller? Nu tänker jag duscha, för jag känner mig som ett äckel. Och ja, jag tänker duscha innan jag åker till stallet, hur dumt det än låter, men jag kanske inte vill gå utanför dörren och känna mig som en äcklig varelse..

Smell ya later! / the bitter m

Ordet är ditt!
Postat av: äki

haha, den va en som ville ta kort på mig på bmb å.. men jag sa ifrån.. orka!

2009-11-10 @ 17:38:25
Postat av: Anonym

jag kan sparka lite på dig ;) nya tag imorgon :)

2009-11-10 @ 18:41:52
URL: http://litetull.blogg.se/
Postat av: ess

bitterfitta ;*

2009-11-10 @ 21:46:50

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0