monday

God kväller! Helgen var bra. I lördags vare GuitarHeroAfton hemma hos mig. Jag hade räknat med att vi skulle vara rätt många, men eftersom typ alla bangade i sista sekunden så blev vi bara 4 st och lite senare på kvällen kom Carro så då var vi 5 st!

 
Mio och Albin.. fullkomligt normala? ;) Carrot spelar guitarhero :*

Söndagen spenderades alldeles för länge i sängen!! Vaknade halv tre och då hade Carro bara lämnat mig utan att säga hejdå haha, så jag var rätt förvirrad när jag slog upp ögonen. Drog till stallet och hade möte med alla från Tegelstallet i nästan 2 timmar. Det gick jättebra och allt känns bara bättre och bättre. Jag längtar tills jag har flyttat ner dit! Imorgon är det bara en vecka kvar. :D

Idag har jag inte orkat gjort något alls utom att åka till stallet och mysa med pärlan. Red ut med bästa Maja och vi kan verkligen älta och babbla om våra "problem" i flera timmar. Och vi är väl för busiga när vi är ute och rider hehe! Känns skönt att prata med dig, för det är liksom så roligt samtidigt som jag får prata av mig. :)

Imorgon blir det till att trimma Lizzy en stund i ridhuset, tänkte åka ut innan all kaos drar igång haha. Sen på kvällen ska jag och Jessicus ha Lost-maraton! Om hon inte ligger däckad p.g.a vaccinet mot baconfebern!


Slänger in en bild på Majas förra pownie Munsboro Rainbow som jag hittade på datan. :)

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Mio 'efterbliven' pettersson

Epic bild alltså.. men vad hände me goooooz bilden? =O

2009-11-23 @ 23:31:05
Postat av: Carro

HAHA ;)

2009-11-24 @ 22:08:37

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0