min bezta!

Alltså, vart ska jag börja egentligen? Mitt första riktigt störda minne med dig är från arosfestivalen för asmånga år sedan när jag skulle försöka sno ett armband, det gick inte så jättebra, men fyfan va vi garvade! x)

- STOPPA TJUVEN!

Jag minns att jag sa "Varför har vi inte umgåtts utanför stallet, du är ju helskön" eller något i den stilen. Och sen så blev det väl så att vi gjorde det..?

Jag minns när du satt på min köksstol när jag precis hade flyttat hemifrån, det är 3 år sedan nu. Jag fattar inte att tiden går så fort. Du satt där och var så liten och blyg medans jag och Frida skrattade åt våra interna hamsterpajklipp!

Jag minns alla gånger som vi har vikt oss av skratt till shan tha man, pilgrimsfalk, toarulle, parlamentet, robert gustavsson o.s.v! Och jag minns alla våra sjukt störda videoklipp, behöver jag säga något mer än trappcyklarN och när jag ramlar ner för trappan inne på SF?! xD


trappcyklarN, haha herregud.. det där är verkligen JAG! xD

Jag minns när du jobbade på Vallby förra sommaren och jag kom dit och hoppade på styltor, och när du dansade runt i den stora salen och när du lät mig gå in och klappa den svarta lilla lammungen fastän du egentligen inte fick ta in någon besökare där. ;)



Jag minns alla gånger som vi har smsat om kvällarna och inte kunnat sluta, eller alla gånger vi har setat vid msn och bara babblat bort flera timmar!

Jag minns och jag saknar våran sommar så jääävla hårt! Vi har seriöst kommit varann närmare än någonsin under den här sommaren och det har hänt så mycket både bra och dåliga grejjer som vi har tagit oss igenom tillsammans.

  

Nu är det snart december och sommaren känns så långt borta, men i våra hjärtan lever den kvar och jag hoppas att nästa sommar blir lika underbart bra som den här var! Eller kanske ännu bättre, om det ens går! ;)

Som du sa igår, "i somras var det liksom vi älskar vårat liv, vi hatar vårat liv, fast ändå med kärlek i, och nu är det typ; vi älskar vårat liv, vi hatar vårat liv, fast när vi älskar det så är det ändå hat i det" x)

Maha, nej ingen orkade säkert läsa det här, men so whaaaaaaaat! Det är ju ändå typ bara jag och jessicus som fattar såatteehhh ;;

Vad jag egentligen vill säga med denna ordbajsande text är att jag älskar dig så sjukt mycket min bezta vän!! Ingen förstår mig eller orkar med mig som du gör! Jag är så tacksam att du finns i mitt liv! :'D :*


Ordet är ditt!
Postat av: kärlek vännen, kärlek!<3

vad ska JAG börja nånstans.. vad ska jag säga?? vad ska jag säga efter det här. jag är helt mållös. som när vi läste igenom gamla sms. du har alltid något bra att komma med. du finns alltid där för mig! så mimla söt och så bäst! alla minnen med dig! och den här sommaren! jag är så glad att jag har spenderat den med DIG! du får aldrig lämna mig, aldrig någonsin! du har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. det finns ingen som förstår mig och orkar med mig heller, även om vi dampar på varandra ibland oxå ;) med dig kan jag ALLTID ALLTID vara mig själv. jag älskar dig mikaela höglund <3

2009-11-15 @ 18:46:13

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0