meow

Aloha! Idag har jag haft sjuuukt ont i huvudet och har sovit hela dagen, som tur var är jag piggare nu och ser fram emot en mysipyskväll med pizza och idol-tittande hemma hos Jessica. Sandra joinar också! ;D

Morgondagen är än så länge osäker, antingen åker jag med Maja och Jessica på tävling eller så stannar jag hemma och städar och fixar i min lägenhet! Jag skulle ju egentligen behöva stanna hemma.. Så vi får se hur det blir. På kvällen ska jag iaf leka med bl.a Hänna Banäna som jag inte lekt med på typ 2 veckor! Jäkla unge att vara på praktik.. ;)

Nu kommer Sändrie så tjaaråå! /m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0