men jaha?

Jag tänkte att jag skulle blogga, för att liva upp mitt liv lite, men jag har typ ingenting att skriva om! Så jag kör väl på det.. Ehmm.. Dagen har varit möööörk och låååång och nästan lite hemsk eftersom Mariette nästan åkte ut ur idol! :o

Jag missade dock duellen och röstningprocessen för när jag kom hem så fick jag nått energiryck och började möblera om lite här hemma. Me like it! Min soffa ska upp i veckan som kommer också och så ska jag köpa lite fler kuddar när jag får pengar! Ska fundera ut vart jag ska ha mina tavlor också och kika lite på olika hyllor.. :) Känner att jag måste ta tag i att komma iordning här hemma nu. Vill ha mysfaktor när det är mörkt och kallt ute!!

Var hemma hos Emil ikväll och fick gratis mat *wiiie*, vi bakade kanelbullar som blev fett goda i tell you!! När idol började kom Jessica upp och vi kollade på Idol och babblade en massa. Alla hade minsann olika åsikter om alla artister.

Emils brud Tove var också där och vi hade ett spännande samtalsämne.

Jag: Alltså du är som en bög, fast du är ju inte bög!
Tove: Ja, du gillar inte sport, du är bra på att baka och laga mat och du älskar att shoppa kläder!
Emil: .....
Jag: Jag känner en till kille som också är som en bög fast han inte är det. Han gillar att dansa och älskar också att shoppa kläder. Han gillar inte sport fast han spelar iofs data-spel, du vet counter strike. Gör du det?
Emil: Nej..?
Jag: Är du säker på att du inte är bög?!

I morgon väntar alla Hamres privathästar på att bli fodrade och utsläppta i hagen av ingen mindre än, mig! Därför tänkte jag nu ta ett glas oboy och en nattmacka och sedan krypa ner i min varma, gosiga säng.

Pussdåe! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0