lost

Aaahhmaahhjjgaaad jag har typ aldrig kollat så mycket på serien Lost i hela mitt liv som ikväll! (Men det var faktiskt liksom typ helt okej vaaah!) Och jag är kanske dum i huvudet, eftersom jag egentligen är skeptisk till den där serien och slutade kolla efter typ 1:a säsongen någon gång när den gick på tv4 för typ massa år sen? Anyway, nu har jag lånat hem heeela säsong 1 på dvd och tro det eller ej, men jag ska fan kolla igenom hela skiten, helst i helgen haha. Men det kommer jag inte hinna, jag menar, jag har väl ett liv? Kan ju inte bara hänga framför tv:n hela tiden. Måste ju tänka på att datorn kan bli avensjuk!


diiiii ajlääänd!

Mitt huvud är helt snurrigt av allt häng och fläng mellan olika tidsepoker, karaktärer, nutid och dåtid, hit och dit och upp och ner så nu går jag och lägger mig! ;)

Godernatt! /m

Ordet är ditt!
Postat av: sabina

Hej, skulle du kunna göra mig en liten tjänst?



Klicka på länken och vänta tills Mariettes blogg kommer fram. Några sekunder av er tid, som hjälper mig och min kompis otroligt mycket. Klicka gärna en gång per dag till söndag!

Vi är evigt tacksamma till er som hjälper oss att försöka vinna.



http://www.fameboost.com/?l1=external&l2=facebook&p=12337209

2009-11-13 @ 17:39:13
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0