höst

Fy vad höstmörkret, höstvädret och höstkylan drar ner mitt humör överlag! Okej, det är mysigt med löv, det är jättefina höstfärger och mysigt med halsduk, mössa, vantar osv.. Men det är faan inte mysigt med regn&blåst varenda jävla dag!! Kan solen visa sig lite så kanske man kunde bli lite gladare?!

Jag hoppas att någonting kul händer snart..? Just nu är det bara blöööh.. dag efter dag så ser allting likadant ut! Ge mig lite spänning i vardagen för fan!

Nu ikväll har jag iaf haft kul med Jessica! Vi bakade pepparkakor, eller ja okej vi gjorde pepparkakor.. för vi köpte en sån där färdigdeg för 19.90 kr på icaaa! Jag var S Ä M S T på att göra några överhuvudtaget, seriöst.. Gav upp efter en kvart! Det blev en hel plåt iaf och Jessica gjorde flest. Lite brända i kanten kanskeee, men lika goda för det! ;) Vi käkade upp typ alla, drack julmust och kollade på gårdagens avsnitt av parlamentet!

I morn är det nya avsnitt av Family Guy 20.30! Det är fan sämst att det bara visas 1 gång i veckan nu när jag äntligen har fixat kanal 6!

Okej, hela det här inlägget känns som en stor DISS-lista! The bitterfitta is here tonight.. Jag orkar inte ens lägga in bilderna på våra fina pepparkakor.

Harebrahei!/m

Ordet är ditt!
Postat av: ess

don't worry be happy!;) diidii, i love you my friend <3

2009-11-03 @ 07:19:12
Postat av: äki

hahaha..

Ja kanal 6 har du tack våre mig och sen kanske du ska gå upp på mornarna när det är ljust ute och inte på eftermiddag när det e mörkt.. då får du skylla dig själv att du inte ser nå ljus ;P

haha va bra att du skriver rätt den här gången angåande "baka" pepparkakor :)

p.s jag kan ge dig spänning i vardagen! Hör av dig

2009-11-03 @ 12:23:13

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0