hell yääh?

Kallt, mörkt, kallt, mörkt, kallt och... *trumvirvel* MÖRKT! Joråsatteehhh.. välkommen till Sveriges bästa årstid. Tack så mycket, ingår medlemskort?

Jag och Jessica inne på Ica

Jag: Det finns inga stora vanliga mjölk kvar, fan jag hatar klövermjölk, det smakar ju typ grädde..
Jessica: Men varför köper du inte 2 enliters förpackningar med vanlig mjölk?
Jag: Fyfan vad oekonomiskt!

The thing is.. sen när börjar jag tänka ekonomiskt? Håller jag på att bli vuxen? :o Ja, jag sitter nu och dricker gräd.. nej jag menar klövermjölk till mina nudlar. Utsökt middag!

Stallet var ett helvete, jag hade pms och var världens bittraste kärring, det kan ju Josefin och Emma intyga som var mitt sällskap i cafeterian. Herregud, ibland blir jag nästan rädd för mig själv.

Lizzy blev ponny idag, klippte hennes pannlugg igen hihi. Emelie kommer hata mig, men det gör inget, för det är ju min häst och jag kanske vill att hon ska se ut som en powniee! ;)



Hästledig imorn, eller det beror på ifall jag ska rida Majas gula pownie eller inte, anyhow så kommer morgondagen bestå av något ytterst roligt, nämligen att tvätta! Jag känner peppen redan..

Nu ska jag tröstäta kakor och dricka cola så jag blir lite glad!
Pussdåe! /m

Ordet är ditt!
Postat av: Anonym

"jag hade pms och var världens bittraste kärring"



mm, du börjar bli vuxen.

2009-11-10 @ 22:59:50

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0