guten morgen

Jag vaknade vid nio imorse helt av mig själv! Låg kvar i sängen men lyckades inte somna om. Katterna sprang runt och hade damp plus att det lät fruktansvärt mycket av någon jävla maskin utanför mitt fönster. Lite omöjligt att somna om då kanskee! Skulle ändå upp senast halv elva så det passar mig utmärkt med lite mer tid framför datorn. Spotify rockar så högtalarna snart sprängs alltså! Har börjat lyssna på ett sjukt bra band!

Rise Against -  Entertainment


Det är nästan så jag inte tror mina ögon men jag skymtar faktiskt solen lite svagt när jag tittar ut!! :D Inga tunga regnmoln på himmlen alls! Det här kommer bli så lovely för jag ska till stallet vid halv ett och sen rida ut tillsammans med Linnea och Baron och det passar ju bra med lite sol på våran uteritt.

Hopptränade med min pärla igår, och jag är fortfarande helt mållös över hur pass bra det gick. Vi fick till några så otroligt fina språng och jag fick en helt ny känsla när det gäller hoppning! Bobo är verkligen en himla bra tränare och jag har lärt mig mycket på bara 2 gånger. :) Igår anmälde jag oss till ClearRounden som Hamre har den 12 december. Ska bli riktigt roligt!

 
Jag och Lizzy från en gammal träning :)

Pratade även med Gunnar igår så nu är det klart och jag flyttar ner Lizzy till tegelstallet den 1:a december!! Alla i stallet verkar nöjda och glada med att vi ska flytta ner dit så det här känns verkligen jättebra!

Nu ska jag göra iordning frukost, tagga vidare till musiken och sen blire stallet. :)
Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Sofie

Buhu... :( jag kommer sakna dig!!!! Vad kul att träningen gick bra <3

2009-11-19 @ 11:30:30

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0