grrrr!

Tack så mycket kära panikångest som nu har hållt mig vaken i 2 timmar.. Chillar lite vid datorn med musik och bra sällskap på msn för att kunna lugna ner mig lite, torka tårarna och tänka positivt! Måste verkligen ringa min doktor så jag får fler sömnpills.. Klarar inte av att inte kunna sova om nätterna, jag blir fan galeeen!


Såhär gosigt kan man ha det! Min älskade Tuva! <3

Sen ehm.. du eller ni som kommenterar anonymt, det blir lättare att svara på era kommentarer om ni lämnar ett namn och en liten blogglänk liksom! ;)

En liten rad till världens bästa Emelie som tar hand om min pärla så otroligt bra, jag älskar dig gumman! Och vad än idioter säger om dig eller om er tillsammans, så ska du veta att ni passar sååå bra ihop! Mina pärlor!! :) <3



Nu ska jag återgå till min säng och hoppas att jag kommer somna innan det blir ljust ute..!
Tjarååå! /m

Ordet är ditt!
Postat av: Tias

Bästa sömnpillret är förmodligen varma kramar, och jag finns här med en öppen famn för dig i alla lägen Mikeli (: kalas

2009-11-15 @ 03:47:20
Postat av: Cassandra

Oj, den ena kommentaren var visst min, såg nu att den blivit anonym. Det var jag som undrade vad som gör att du inte kan jobba? Åtminstonde ett deltidsjobb borde du väl klara av? Jag menar, man kan ju ha ångest av att inte göra något också, att inte ha pengar, vara beroende av andra och så vidare..

2009-11-15 @ 16:46:08
Postat av: anna

åh vilken fin häst :)

2009-11-20 @ 19:29:17
URL: http://annnahh.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0