fanzy

Idag hjälpte jag Hanna med sin lilla knubbis Rendezvouz/Vouzan/Kouzan och nu även kallad FluffyLuffy för hon är en liten lurvig sötsak! Vi longerade lite i den blöta och leriga paddocken och jävlarrrr va hästen drog i linan haha, jag höll på att ramla omkull ju. Det hade sett ut det.. som tur var så har jag en balans som ingen klår! (h)



Vi var även en sväng i stora ridhuset och Fluffy var ju värsta duktig och Hanna både skrittade och travade själv! Det kommer bli bra det här Hanna, även om du inte älskar henne än.. ;) Hjälper dig gärna fler gånger! Maha! ;D

Hann inte rida min pärla för klockan tickade iväg.. :( Men pysslade om henne och gosade lite. Flummade med Maja sen och fick skjuts hem av hennes snela mami!

Nu sitter jag mätt och belåten och ska strax krypa ner i min säng. Imorn ska jag gå på stan med Maja och sen är det hoppträning som gäller på kvällen. :)

Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0