fanzy evening

Jag har haft en rüülig kväll med min bezta vän Jessica. Vi har liksom alltid kul, även om vi har tråkigt! ;D Vi kollade på lost, alltså fett bra den där serien är, jag kommer inte kunna sluta kolla nu! Och jag tänker inte kolla ensam för lite småläskigt och spännande är det ju, så Jessica och jag tänkte typ kolla på serien tillsammans tiihi!

Efter lost så dampade jag loss(t) lite och dansade runt, var lite rastlös eller? ;D Tur att Jessica garvade sönder i soffan iaf haha. Och ehm, jag kan tydligen skratta som långben! Kanske kommer ett videoinlägg om det snart.. ;)

Vi garvade vidare åt parlamentet och Heartbreak Hotel som vi iofs såg i fredags, men den är ju så klockrent rolig så vi kikade lite på den samtidigt som vi flummade framför datorn och tog lite frisk luft på balkongen.. ;)


Jag är 41, HON är 42! Jag kunde vart 65,
HON kunde vart 75! Vi har all rätt att gå ut och DANSA!!


Efter en massa girltalk och analyser hit och dit om våra viktiga problem så avslutades kvällen med en riktigt bra humör och jag känner mig glad! :D

Nu ska jag inta sängen för imorgon är en stor dag för mig tiihii! :D 
Go'natt!/m

Ordet är ditt!
Postat av: ess

bästa!<3

2009-11-16 @ 20:34:49

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0