dance dance!

Först vill jag tacka för en grym kväll igår! Även fast musiken kom lite försent och jag skämdes ihjäl så blev det riktigt bra till slut! Vi kan ju stryka att berätta detaljerna och vilka som däckade, spydde, stukade fötterna o.s.v.. ellerrrr? ;) Vill ni veta vad som hände så får ni väl fråga oss som var där festen var! ;D

 
  

Kan säga att det dröjjer bra länge innan jag har lokalfest igen iaf! För fyhelvete vad äckligt det var och städa efter er grisar!! ;) Men det är väl sånt som hör till. Tusen tack Mio för städhjälpen!! :D

Idag hare varit en bakisdag, men ändå inte så farligt! Avrundade kvällen med en pizza som satt finfint! Massa tv har det blivit också då svt2 visade 3 timmar från Globen Horse Show!! :D Nu ska jag fixa en grej som dyker upp i bloggen strax!! ;)

Puss!/m

Ordet är ditt!
Postat av: miopet01

Lungt, men du vet att när jag behöver städhjälp så måste du komma xD

2009-11-28 @ 22:31:52
Postat av: maja

tusentusen tack för kvällen mikeliii den va GRYM =)

2009-11-30 @ 00:39:24

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0