blöööh

Det här går inte, jag kan inte hålla på att bara strunta i saker, inte kunna sova, inte äta ordentligt o.s.v.. Jag måste fan ta tag i mitt liv, men hur många gånger har jag inte försökt, försökt och försööökt och misslyckats. Typ 100:e gången gillt eller något?

Inatt drömde jag att jag jobbade. I wish I could. Jag vill kunna klara mig själv och tjäna egna pengar igen. Det finns så mycket jag vill göra, men som jag inte har råd med. Ta min lägenhet till exempel, ofta jag vill ha dom möblerna som jag har, nej? Men har jag råd att köpa nya, nej!

Jag vill tatuera mig igen också, det har jag iofs velat i över 1 år, men har man pengar.. NEEEEEJ.. -.- Jag hatar att alltid behöva räkna efter om jag har råd med grejjer, jag hatar det!!

Hur fan ska jag kunna dra mig upp ur min depression när mitt ekonomiska tillstånd hela tiden påminner mig och får mig att känna mig.. värdelös?


Ordet är ditt!
Postat av: Anonym

vad är det som hindrar dig från att jobba då?

2009-11-14 @ 15:59:10
Postat av: Anonym

jobbigt:/

2009-11-14 @ 19:49:47
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mindre skräpmat->mer pengar på kontot

2009-11-14 @ 21:58:01
Postat av: Roya

Fan vad jag känner igen mig.. man vill så mkt utav livet men få förstår hur mkt pengar de krävs :(

2009-11-15 @ 11:47:33
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0