awesomeness!

JORÅSATTEEEEHH!

Nu äre sisåhär va att eran duktiga Mikeli har reserverat 9 finfina platser till bion på ONSDAG KLOCKAN 21:00!! Alla som ska deltaga har fått ett smaskigt sms med information om när man ska infinna sig vid SF. Men eftersom folk är så glömska så kommer jag skriva det i bloggen och på facebook typ hundra gånger på tisdag och onsdag! ;)


Hoppas platserna duger!
Och det är ingen idé att paxa några platser.
Jag och Camilla tar såklart platserna i mitten
eftersom vi har ordnat detta, resten får ni slåss om! ;)
Jobbigt läge för er andra mohaha!

Pussva!/m


Ordet är ditt!
Postat av: miopet01

jag antar att jag blir stackaren längst ute i ena hörnet... men jag paxxar nån som kommer skrika mer än mig ska sitta brevid så jag inte ser ut som en fjolla xD

2009-11-28 @ 22:28:14
Postat av: jessicus

jag är egoist så jag paxar en plats närmast mitten ;)

2009-11-28 @ 22:33:07
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

varför ska en stackare sitta på raden nedanför alla andra? :P haha

2009-11-28 @ 23:22:20
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: michelle

yey:D vilka är det som ska med nu då?:P<3

2009-11-29 @ 16:55:31
URL: http://millimell.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0