aktiv chey!

Hola! Har precis ätit lunch bestående av maaccdoonaaaalds! M M M! Tyckte faktiskt att jag var värd det efter början på den här dagen. Jag gick upp halv sju, vilket är mycket ovanligt för mig! :o Missade såklart bussen med typ 20 sekunder så fick stå i 40 minuter och vänta på nästa.. -.- Tur att jag för en gångs skull hade handsfreen med mig så jag kunde lyssna på musiiik!

När jag kom till stallet var det tänt, ingen där och alla hästarna var hungriga?! Blev fett irriterad och började slänga in mat till alla bankande djur. Sen kommer Catalina och säger att Chantesse ska stå inne för hon ska åka iväg och tävla. Okej tänker jag och fodrar vidare. När jag kommer till Chantesse ser jag att det är mockat.. Så då har alltså Catalina varit där och öppnat stallet, mockat åt sin häst men inte gett hästarna mat! Jag blir så arrrrgggggh.. När man tänder i stallet på morgonen signalerar ju det mat till hästarna. Självklart hade Catalina åkt hem när jag upptäckte det där så inte kunde jag säga nått heller.

Det tog typ 300 år att släppa ut alla hästar i det ruggiga regnvädret, burr! Men jag är rätt stolt att jag var klar med alla typ 10.15 med tanke på att jag kom till stallet 8.10 och började fodra då.



Nu väntar jag på att Jessicaaaa ska komma över och leka med mig! Hon har inte varit här sedan jag flyttade in i augusti, hon har inte ens sett Snook en enda gång, men snart så! Duktig är hon iaf, hon cyklar nämligen hit. Galning, jag skulle ju lätt ta bussen.. ;)

Smell ya later! /m

Ordet är ditt!
Postat av: Anonym

http://kattensdag.se/

2009-11-07 @ 13:41:18

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0