wei!!

- Min häst är så underbart duktig! Jag hoppade i paddocken idag, för att få tilbaka mitt självförtroende och hon var så himla fin! Hon ställde verkligen upp för mig och jag kunde fokusera på min egna ridning. Min självkänsla tog några trappsteg uppåt igen. :) Tack min älskade Lizzy! <3



- Tog en uteritt på Baronen vid åtta på kvällen. Han var så himla mysig och alldeles mjuk efter ett tag! Underbara häst! Jag gillar honom! :) Han är otroligt häftig att rida och så himla söt och snäll att pyssla med. :)

- Challe älskling kom hem från sin Hollandsresa ikväll!! Det var så skönt att få krama om hans stora hals och bara dra fingrarna längs manen! <3 Han såg väldigt glad ut och inte alls lika trasig som jag hade förväntat mig. Älskade hästen! Du ska få så mycket kärlek nu när du är hemma, både från mig och alla andra. Puss!! <3



- Jag har kommit fram till att jag verkligen älskar att vara i stallet. Det är med hästar jag ska vara. Det är då jag mår som bäst! Jag hoppas verkligen på att jag får ett hästrelaterat jobb nu i sommar. :) Det skulle göra mig så himla glad! ;D

- Nu ska jag fortsätta att lyssna på kent ett tag till, sen ska jag sova. Imorgon ska jag och Jessica leka och sedan har jag Lizzy och Baron. :) Lizzy och jag ska ut i skogen och bara chilla och Baronen kanske ska få hoppa lite. :) Pussdååå! /m


Ordet är ditt!
Postat av: Bompestjej<3

Kolla Mikaela hur duktig du är!! Du hjälper ju till och rider en massa hästar!:D Det betyder ju något..att du är superduktig!:D

Jag är stolt över dig<3

Ps. när vill du ta fikat? Ds.

2009-05-05 @ 09:08:16

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0