diiidiii!

Jag är trött men sitter och klickar runt på youtube och snackar av mig en massa grejs på msn, det kan behövas! Jag hatar att jag är så bra på att plåga mig själv... Att jag aldrig lär mig! Jag ska verkligen sluta bry mig och bara fokusera på mitt eget liv! Vi får väl se hur det går.. Jaja, nu vet jag i varje fall att det verkligen inte finns någon stig mellan oss, inte ens ett enda litet fotspår finns kvar. Allt är igenväxt. Det gör sjukt ont, men jag vet att det bara är att acceptera.

Hästarna, stallet, alla underbara människor där och mina bästa vänner får mig att orka. Mina katter och min underbara mamma hjälper mig sjukt mycket också! Jag älskar er alla!! Dessutom hjälper min egna inställning mig sjukt mycket också! Jag känner verkligen att jag inte gräver ner mig i depptankar längre! Och det är så sjukt skönt ska ni vet! Diiidii! ;D

Jahapp.. Imorgon är det hoppträning! Det ska bli skoj som fan! :D Jag bara älskar träningarna! Maria är så bäääääst! :) Lizzy var lite trött idag så vi tog det ganska lugnt. :) Vi var ute flera stycken från stallet på en ridtur idag! ;D Det var Sandra&Regina, Malin&Coroja, Sara&Mary, Jenny&Jupiter, Jag&Lizzy och sen Sofie och hennes mamma Åsa som tömkörde Helmer. ;D Vi skrittade först i björnöskogen och sen red vi på fältet i trav och galopp. Sandra och Regina har verkligen blivit så duktiga! :D De är så söta och Regina gick verkligen skitfint idag! Duktig Sandriizz! :D Lizzy var som sagt trött, men hon var väldigt fin! Jag jobbade inte så länge med henne, utan kände mest att hon lyssnade och gjorde lite slutor i traven och galopperade henne på halvlånga tyglar. Det gick brabra! :) Så nu har hon nog massa energi till träningen imorn hoppas jag.

På dagen imorn ska jag och Sofie hänga lite, hon kommer nog hem till mig och leker med kattbebisarna en stund och så skulle Åsa komma förbi på lunchen och klappa på dem. Hoppas de inte sover då bara.. ;) Hehe! Nu har de iaf nästan blivit helt rumsrena dem små liven! :) Igår och inatt har de bara gått på lådan! Duktiga! :D Men när jag kom hem från stallet fick jag skrubba madrassen och byta lakan, IGEN! xD De hade kissat lite.. Men det var nog för att jag inte hunnit tömma kattlådorna innan jag åkte! Nu är lådorna rena så nu får vi hoppas att katterna håller sig ifrån sängen! ;D

Time to sleep now! Eller iaf om en stund.. hehe! Pussdååå! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0