LIZZY <3

Tänk att du snart har varit min i 7 år.

Jag har fortfarande ett färskt minne av den dagen då jag provred dig. Jag kommer aldrig glömma vad jag tänkte när jag såg dig för första gången. Jag minns att du stod på stallgången och det första jag såg var ditt vackra huvud med din stora, vita bläs. Dina ögon såg rakt in i min själ och jag var såld på en sekund. Du kom in i mitt liv på en gång och kärleken till dig växte för varje dag.

Mina minnen med dig är så otroligt många och jag har fått uppleva så himla mycket med dig älskling. Jag minns våran första galopp utomhus och hur jag halvt livrädd klamrade mig fast vid din man och lät farttårarna rinna längs mina kinder.


Du har lärt mig så mycket under alla år, och jag beundrar dig stort. Du har tagit mig från att ha varit en osäker liten tonåring till den jag är idag. Du har stått vid min sida hela tiden. Jag har alltid kunnat krama om din varma hals och känna att någon faktiskt bryr sig om mig. Vem vet hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade mött dig?

Innan du kom in i mitt liv hade jag ingen aning om att ett djur kunde betyda så mycket för en människa. Du har varit min bästa vän, den som stått mig närmast utan att ha sagt ett enda ord. Med dina varma ögon och din kärleksfulla själ har du gett mig trygghet, lugn och hopp.

Min kärlek till dig tar aldrig slut och jag skulle göra vad som helst för att få behålla dig förevigt. Du är allt för mig, verkligen allt!

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0