weekend

Jag är sjukt trött. Har varit vaken sen halv sex imorse. Jag borde kanske gå och lägga mig nu då kan man tycka? Men jag vill inte. Jag tycker det är ganska skönt att sitta vid datorn när det börjar bli mörkt. Jag tror jag börjar bli sjuk.. :( Har jätteont i halsen och känner mig hängig.. Vill inte bli sjuk! Jag har varken tid eller lust att bli det nu..

Kattungarna är så himla söta verkligen! Och Tuva har blivit lite mammig och börjat acceptera dom. Hon har t.o.m tvättat pojken lite, puss på det! Ida håller sig fortfarande i bakgrunden och fräser lite då och då åt dom. Jag tror att hon tycker dom är lite för små och läskiga.. :P

 

Katt-flickan "Maya"


Katt-pojken som inte har något namn än ;P



Jag och Lizzy var iväg till Kungsör och red en klass idag, det gick inte så himla bra direkt.. Men jag vet varför och jag är ändå positiv och ska fokusera på att snacka igenom allt ordentligt med Maria på onsdag och sedan kör vi igen på söndag för då är det dags att åka till Wirsbo. We can do it baby! I love you and I know that we can! <3



Du var så otroligt fin på framhoppningen och då red jag så sjukt bra. Nästa gång tar vi med oss den känslan in på banan också! Nerverna ska jag lämna hemma tänkte jag! Bra plan va? ;) Jag hade iaf riktigt roligt idag och dessutom bättrade jag på min solbränna lite.. ;) Det var himla varmt och strålande sol! :) Btw, jag bara älskar Hamre och alla underbara människor! Puss på att det verkligen är så bra stämning i stallet!! :)

Imorgon är jag äntligen helt ledig hela dagen. Det kan jag verkligen behöva! Det har varit väldigt mycket den här veckan! Jag ser fram emot att få sova ut ordentligt och sen bara ta dagen som den kommer utan några måsten! :)

Jag vill ge min underbara vän Jessica aka essbess en liten rad också.. :] Du är grym gumman och jag verkligen älskar att vi har så kul tillsammans och att vi känner att våran vänskap sitter djupare än djupast och att vi kan vara lite off och sedan bara flumma på som vanligt igen! :) Utan krav på att vi måste umgås börjar saker och ting bli bättre, eller hur? :) Jag litar på dig igen gumman och du är en av dom som står mig allra närmast! Du är min bästa vän forever! :') Tack för att du inte ger upp och bara skiter i oss fastän det ibland känns som att vi tappat bort varann! Du ska veta hur mycket jag verkligen uppskattar att du fortfarande vill ha mig kvar som vän! :) Puss på dig underbara kompiiiiz! ;D ME LOVE YOU! <3



Nu blir det lite mer msn-häng och sånt, sen ska jag däcka i sängen! Pussdååååå! /m

Ordet är ditt!
Postat av: ess

är du söt eller är du söt?

riktig vänskap rostar aldrig!

jag har sagt det förut och jag släpper dig aldrig, du är en riktig vän! jag älskar dig <3

2009-05-02 @ 23:08:36

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0