uppe med tuppen

Idag har jag redan hunnit med att äta frukost och lämnat in min katt Tuva på Djurkliniken här i Västerås, hon ska nämligen bli steriliserad. Jag får hämta henne i eftermiddag igen. Hoppas att allt går bra med min flufftuss. <3


Blev precis klar med en lista på vad som behöver handlas hem. Då var det bara det där med att orka ta sig till affären också... Förstår inte alls varför jag fastnar vid datorn hela tiden... (a) Jag kan ju faktiskt skylla på att räkningarna ska betalas, vilket jag tänker göra efter det här inlägget!

Jag är fortfarande helt glad efter gårdagens träning med hästen min, hon lyser verkligen upp mina dagar! :) I eftermiddag får jag pussa på henne lite igen, då ska jag till stallet för att ta hand om prinsen Charlestone. Nu håller jag tummarna så att regnet inte kommer tillbaka! Jag vill kunna gå en mysig promenad med honom utan att bli plaskblöt.

Räkningar och affären vare ja... See ya! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0