take me away

Jag vill också vara nere i Linköping! Jag saknar mina bästa älsklingar Jessica och Elena! Jag vill flumma med er! Jag behöver er ju! Men ni får väl cykla på stora cyklar och gå på pilgrimsvandringar utan mig dååååå.. Huvudsaken är att vi kommer iväg till Gotland i sommar!! Jag håller verkligen alla tummar och tår jag har för att ni ska lyckas övertala era kära föräldrar! Tänk er vad roligt, vi tre, bästa trion plus två till helt flummiga kompisar själva på Gotland i en hel vecka! Gud vad jag skulle älska det brudar!! Weeeeee ska dit, så är det bara! :D


Ni är mina bästa!! <3

Jag känner mig lite vilsen och fundersam ikväll. Det finns mycket som jag drömmer om, men är det verkligen sånt som jag vill göra i mitt liv, eller är det mer sånt som borde förbli drömmar och stanna i mitt förvirrade huvud? Gah, jag känner mig som ett stort frågetecken hela jag!

Kanske borde jag strunta i att tänka för mycket på det och summera dagen istället? ^^ Jag sov alldeles för länge, precis som jag brukar göra.. Gosade med min lilla Maya som var supersöt och somnade i min famn i sängen <3 

 
Kärlek till denna sötnos!! :) <3

 Åkte iväg till stallet vid fyratiden. Mockade, fixade maten åt både Challe och Belsebub som jag hade hand om idag. Och eftersom Emelie inte kunnat rida idag så släppte jag ut Lizzy i en av gymnasiehagarna så hon fick äta gräääs i ca 1 timme, hon blev glad! ;D Borstade båda hästarna samt betade och gick en promenade med sjuklingen Challe innan jag fångade in min vildhäst och fick skjuts hem av Sofie och hennes mamma. Mycket uppskattat! :)

Kvällen har spenderats i min egna dimmiga drömvärld
och med mina älskade katter busandes runt i lägenheten.

Nu blir det tv och sen sängen! Gonatt /m

Ordet är ditt!
Postat av: clara

´varför släppte du u izzy i våra hagar?

2009-05-23 @ 01:17:25

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0