sväva med vinden

Jag har flyt kompis! Helgen har hittills bestått av flumm, hästar, marknad, tävling, mera hästar, rida challe för första ggn på flera veckor, mera flumm, urhärliga människor, blueberry-championchips! Haha och mer skoj!

Jag älskar Hamre, jag är så otroligt glad att det finns! Stället gör mig så jävla lycklig!! Stina är verkligen världens bääästa ridlärare och aktivitetsanordnare! Jag har än en gång insett att mina vänner är bäst i världen, jag älskar er allihop!! Jag är verkligen helt kärleksfylld idag haha!

Jag borde verkligen sova... men något uppehåller mig... hmm... men jag gillar't!! Verkligen! :)

Nu orkar jag seriöst inte skriva något mer, mina ögon är lite halvtunga.. Kanske att jag uppdaterar mer imorn! Pussdå! ;D /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0