sommaren är kort

Sommaren är alldeles för kort. Men imorgon börjar den "på riktigt".. Då är det sjukt nog 1a juni! :O Förstår inte vart tiden tar vägen, dagarna bara springer iväg! Men jag hoppas och tror att sommaren kommer bli underbar. Det är riktigt varmt ute idag, precis som det var igår, och jag tänker kanske ta mitt första dopp idag! Jag är en riktig badkruka så vi får väl se om jag lyckas... Hehe, men först ska jag äta some breakfast och sen cykla ut till stallet! Ska flumma med min underbara Jessica och rida tillsammans med henne och Belsebubblan! ;D

Sen cyklar vi till björnön eller framnäs och badar lite efter att vi är klara in tha stable! Och sen måste jag hem och städa för ikväll får jag finbesök!! Det blir att kolla Twilight. :) Nej, nu måste jag kila iväg och köpa lite mjölk! Pussdåå! /m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0