sjukis

Straffet kom igår efter att ha sovit för lite och varit igång för mycket under några dagar. Nu har jag blivit sjukis. Feber, nysningar, lite ont i halsen och muskelvärk. Igår sov jag hela dagen, hela kvällen och orkade inte ta mig upp ur sängen förrän vid 23-tiden för att få i mig lite mat. Sen somnade jag om igen och sov hela natten. Snacka om helt jävla slutkörd!

Idag kom mamma över och var så snäll och handlade lite åt mig eftersom jag knappt hade något i kylskåpet och inte orkade ta mig till affären p.g.a min feber. Så nu har jag ätit 3 mackor och druckit massa mjölk! Känner mig lite piggare nu iaf. Men jag är så uttråkad! Finns inget roligt att titta se på tv:n och ingen människa verkar vara på msn, alla går väl i skolan eller jobbar.. ;P

Vad gör man när man är tillräckligt pigg för att sova men för trött för att göra nått annat än att sitta upp?

Jag saknar min häst <3

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0