rockstar

Nattugglan är framme igen, tihi. Just nu sitter jag och lyssnar på en massa låtar av den otroligt duktiga gruppen Paramore. Jag är helt kär i deras musik och lite smått förälskad i sångaren Hayley Williams. Det har jag visserligen varit ett tag, men åh vad snygg hon är!! Kollade precis upp hur gammal hon var eftersom att jag och Jessica pratade om det idag. Jag gissade på mellan 20-25 år och faktum är att hon är född 1988 och fyller i december. Så hon är bara 20 år! Tänk att vara så ung och ändå så pass känd att man kan leva på sin musik. Grymt!

Youtube är verkligen bland det bästa som finns på nätet. Det är däremot så beroendeframkallande att lyssna på viss musik att jag sitter upp fastän klockan närmar sig fyra på morgonen och jag i själva verket är jättetrött... Det får bli en stund till framför datorn, sen måste jag tvinga mig till sängen. Åh, jag önskar jag hade en laptop! Köp en åt mig..? :)





Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0