planering!

Jag har mycket att se fram emot nu!
Eller det kanske inte är så mycket egentligen,
men det är mycket för mig och det är bara roliga saker! :D


Blåbärshoppning på Hamre 30 maj
"Privatklass" efter alla barnen! ;D
Om det känns bra på träningarna
och allt stämmer hoppar vi nog 90 cm :)


Strömsholmstävlingen 6 juni
Då åker jag och förmodligen en massa andra från hamre dit och
är hejjarklack åt vårat duktiga elitlag som ska rida SM-finalen!! :D



Europaparlamentsvalet 7 juni
Kommer jobba ca 12 timmar! ;D
Tjänar 165 kr i timmen vilket blir
nästan 2000 kr! På en dag! ;D


Hoppkurs för Maria Norlin
preliminära datum 15-16 juni! wiiie! :D




Betessläpp för Lizzy!
Någon gång mellan 21-28 juni typ! ;D


Skatteåterbäring innan midsommar ;)
får tillbaka ca 2200 kr ;D Wiiiho!


Gröna Lund!
Åker dit i juli med några av mina bästa vänner!
Det kommer bli så sjukt kul! Plus att STHLM LIVE
uppträder 14 kvällar och vi åker säkerligen dit
till en av dom kvällarna! ;)




Nya Glasögon!
*blink blink* Jag kommer förmodligen kunna fixa mig
ett par nya snygga brills innan sommaren är slut! ;D


Övningsköra!
Har övertalat min mamma att gå en sån där kurs
så att jag kan börja köra med henne sen! :D Wiie!




Puss på att jag är sjukt glad idag och att det snart är riktig sommar!! :D

Ordet är ditt!
Postat av: sandra

Weeii! Men vart ska hoppkursen vara? Det är ju midsommarcupwn de dagarna ^^

2009-05-13 @ 14:09:56
Postat av: mikeliii

svar till sandra: hmm det tänkte vi nog inte på när vi föreslog datumen haha. vi får väl se hur det blir... ;P

2009-05-13 @ 14:18:10
URL: http://mikeliii.blogg.se/
Postat av: ess

hoppkurs för maria? fett kul! :D jag vill vara med

2009-05-15 @ 23:55:35

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0