kärlek!

Jag älskar min mamma så himla mycket! Hon är verkligen den bästa!! <3 Tack för att du stöttar mig och förstår!! Jag visste inte att jag skulle kunna prata om sånt här med dig, men jag kan det nu och det är så himla skönt! Du är bäst mami!! :D <3

Jag älskar min lilla familj som jag har, även om jag saknar att ha ett syskon. Det skulle vara så kul! Men man kan ju inte få allt.. :P Min familj är inte som alla andras. Men jag älskar den ändå! Mami, Lizzy, Ida, Tuva, Maya och lilla Taz! <3

Och mina underbara vänner, jag älskar er så otroligt mycket!!
Ni är verkligen de bästa! essbess, feniiiz, jässica, sandriiiz och carru! <3

Nu ska jag kolla på scrubs! Det blir man ännu gladare av. :) Sen blir det sängen! Gonatt! :) /m

Ordet är ditt!
Postat av: sandrizz

Mikeeellliii ;D Bästa du! Jag är värsta komenteraren :D

2009-05-13 @ 14:11:26
Postat av: johäänna

jag då :(? :P

2009-05-13 @ 17:06:34
Postat av: ess

<3

2009-05-15 @ 23:53:52

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0