insikt

Nu ikväll har jag tittat igenom en massa filmklipp på mig och hästen från olika träningar och små tävlingar, och jag ser faktiskt att vi har utvecklats otroligt mycket sen i höstas! Så nu jäklar håller jag på att få in det i min hjärna att jag faktiskt kan rida och att jag kommer fixa det här bara jag tar det lugnt, andas och tänker på en enda sak; rid med benen och håll ett lätt stöd i handen! Åhh! Jag är sjukt taggad!! Önskar att tiden gick fortare!! Ge mig helg NU!



Puss på att jag btw mår fett bra trots att saker och ting är lite up and down. Jag börjar lära mig att hantera saker utan att överreagera! Imorn ska jag till stallet och ta hand om min vackra vackra duktiga häst!! <3 Jag längtar! Dessutom ska jag ta hand om den store Baron! :) Han är också väldigt söt! :) Nu blir det sängen! Håll tummarna för att kattungarna inte kissar i sängen inatt! Det var inte roligt att vakna upp med ett blött lakan.. Nej fy! :S Godnatt! Pussdååå! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0