i mitt hjärta

För lite mer än ett år sedan kom du in i mitt liv och du fångade mitt hjärta sakta men säkert.
Jag vågade lita på dina kloka ögon och på din trygga rygg bar du mig barbacka i galopp över
stora fält. Vinden tårade mina ögon och jag skrattade skumpandes på din blanka hårrem.

Tänk om allt är över nu.
Bara vips så är allting borta.
Jag är så rädd, jag är så jävla rädd.

Jag älskar dig min bästa underbara prins.
Du har en plats, en alldeles speciell plats i mitt hjärta.

Jag håller alla tummar och tår jag har och vad som än händer nu, så står jag vid din sida.

Challe <3







Ordet är ditt!
Postat av: Sandriis

Du ska se min vän, allt löser sig! Han är inte redo att lämna oss alla ännu. Det finns hopp, det hörde vi idag. Vi kämpar tillsammans för att få dessa männsikor att tro på oss. Tro inte att du är ensam, vi krigar tillsammans för allas lilla Challeli. Hamres stjärna genom tiderna och så ska det förbli men han är redo att ta ut pensionsparingarna. Hoppas att han ringde AMF för några år sen :D <3

2009-05-15 @ 00:01:19

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0