funderingar

Hela den här veckan har mitt huvud varit fullt av tankar som jag inte riktigt har fått på plats. Jag har liksom varit helt snurrig och bara allmänt off tror jag. Men idag släppte allt. Jag lät tårarna komma och bara grät och grät och grät och det var så himla skönt! Ibland behöver man verkligen få ut det som ligger och lurar i kroppen. Det var nog en blandning av allt som har hänt den senaste tiden. Men egentligen spelar det inte någon roll varför jag var ledsen. Det var bara så skönt att gråta ut. Tack sötisar för att ni tröstade mig. <3

Och tack min vackra häst för att du skötte dig så otroligt bra idag, jag behövde verkligen det! Det var så skönt att bara rida och fokusera på att ha roligt. :) Det är det jag måste komma ihåg nu. Det ska vara kul att rida, kom igen mikelii.. släpp alla satans krav!


Älskade katter! Tuva i förgrunden och lilla Maya bakom <3

Jag trodde nästan att jag hade förlorat min älskade Tuva idag! Hon smet ut fortare än vad jag hann med när jag kom hem från stallet ikväll. Jag märkte inte ens att hon hade sprungit ut i trappen. Sen efter kanske 5 minuter så kände jag hur det fattades en katt... Jag blev helt stel i hela kroppen och tänkte att nej! Fan! Hon är kanske i trappen ändå?! Hann hon ut innan jag märkte det?! Sen kom tanken om att dörren där nere öppnats av någon och hon hade sprungit ut! För hon springer ända ner ibland när hon rymmer! Men som tur var så hittade jag henne 3 halvtrappor ner och hon såg lite övergiven och rädd ut. Lilla älskling! <3 Jag hade aldrig förlåtit mig själv om hon hade rymt ut... Åh gud.. Nu ligger hon och halvsover på klätterställningen. :)

Jag är supertrött nu efter att ha varit i stallet och med på tävling i sammanlagt 12 timmar!
Nu blir det sängen! :) Gonatt! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0