cheer up!

Ni vet när artisten i bandet sjunger/vrålar ut "woooaaahhh!" Så känns det nu! Jag är full av energi och ser fram emot en massa roliga saker som kommer ske inom kort! :D Igår satt jag och fipplade ihop en egen kalender i word över mina sommarveckor. Och när jag liksom hade hela planeringen framför ögonen så insåg jag att det sker roliga saker lite här och där de närmsta 3 veckorna, och sen är det så att vi fucking drar till GOTLAAAAND!! :D Me längtar very much!

I natt hade jag sjukt svårt att somna! Jag försökte bli trött genom att skriva en massa för hand i flera olika anteckningsböcker och block. Sen tänkte jag att jag skulle läsa lite i boken som jag försöker ta mig igenom, men insåg att jag inte skulle orka koncentrera mig alls. Så jag slog på datorn och började kolla på Lword. Underhållning på topp säger jag bara! Jag har nu börjat kolla om säsong 5, fast med svensk text denna gång, så kanske jag förstår lite mer detaljer och sånt. ^^ Min engelska är ju inte den bästa, men jag skäms inte! ;D I varje fall så slocknade jag efter att ha kollat på ett avsnitt och nattugglat lite på qx och diverse andra sidor on the big internet.


Mina katter är ju världens sötaste. Tuva och Maya leker och busar i sängen. Maya har gömt sig under lakanet och Tuva hoppar omkring och petar lite på henne där under haha. Så jävla söta! Ida ligger mest och håller utkik från sin "pidestal", haha. Åh, my lovely cats! Jag älskar er så! :) <3

Om en stund ska jag åka ut till stallet och rida på min stjärna. Hon kommer vara pigg, det bara känner jag på mig! Hihi, iiih åh jag längtar! Har inte ridit henne sedan i fredags ju! Jag har inte ridit alls på hela helgen! Börjar känna abstinensen i kroppen haha. Åh, min älskade lilla häst, mitt ljus. Idag ska vi busa! :) <3


Ikväll kommer min mysnos hit och vi ska fortsätta kolla på Lword hihi. Puss på det! :* Hon är mysigast i världen och jag längtar efter henne varje sekund! :* Du finns ständigt i mina tankar min underbara babybus! :) <3

Nu ska jag fixa och trixa lite, sen blire stallet! :D Pussdåå/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0