ingen jävla rubrik

Just nu önskar jag att jag bodde precis bredvid hagen där min Lizzy går och betar. Jag vill springa dit, kasta mig runt hennes hals och låta tårarna rinna mot hennes tjocka man. Jag vill bara stå där, i flera timmar och bara känna hennes trygga hals.

Ge mig i morgon nu. Jag hatar att sitta uppe och tänka på allt som jag bara mår dåligt av. Jag vill ha dag, vänner omkring mig och jag vill skratta och må bra! Ge mig gotland nu också. Och ge mig pride. Och ge mig fest!! Jag vill leva mitt liv nu för fan!

Over and out.. /m

Ordet är ditt!
Postat av: cassandra

men du behöver inte allt de där för att leva ditt liv, du måste bara bestämma dig och köra på! kram!

2009-06-23 @ 12:13:50

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0