tröttast!

Har nyss kommit hem och jag är tröttare än tröttast! Har varit i stallet från 14-23 idag! Kanske låter drygt att vara i ett stall i 9 timmar, men jag älskar det!! Mina vänner där är verkligen världens bästa! Ni lyssnar och stöttar så sjukt bra! Tack för allt idag! Ni fick mig att le trots att jag var ledsen. :)

Först var jag med Carro och kikade på finalen i midsommarcupen och alla är ju så söta och såå duktiga verkligen!! Hamres ena ridskolelag kom totalt på 2:a plats!! GRATTIS flickor! :D Jag blir så stolt hihi!

Ahja, hur som helst så gjorde jag typ inget vettigt på flera timmar.. Eller det beror ju på vad man räknar som "vettigt".. :P Jag umgick med mina flummbrudar, borstade på min Lizzylus, åt glass och snackade skit i cafeterian och busade lite! ^^ Jag och Carro red tillsammans på kvällen vid åtta ungefär och vädret var verkligen såå lovely! Solnedgång, lagom varmt och helt somrigt! Vi skrittade fram ute först och gick sen in i paddocken och jobbade hästarna. Lizzy var så otroligt jävla fin så jag visste inte om det var min häst jag satt på?! Jag red på hackamore eftersom hon har fått ett sår i ena mungipan, och det gick såå bra! Vi tog några skutt på framhoppningshinderna som stod kvar efter midsommarcupen och vadå att hon liksom bara hoppade räcket på 90 cm utan att tveka en sekund fastän jag inte red så himla säkert! Jag älskar dig sååå min lilla häst! :') Jag är så taggad till att börja tävla nu för jag vet att vi KAN! Men första ska du få en skön semester och bara äta gräs heeela långa dagarna. På söndag strax efter tolv åker vi iväg och jag hoppas på sol och värme! För vem vill släppa sin häst i regn? Nee, just det! :)

Guud, mina ögon börjar verkligen dra ihop ögonlocken mer och mer så jag tror det får räcka här va.. Vi hörs snart igen mina anonyma bloggläsare! ;) Lämna ett fotspår om du är här och läser ofta vettja! Vill ju veta vilka ni är. ^^ Pussdå! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0