solen?

Jag vaknar, ler och kikar på telefonen. Ditt namn blinkar i displayen och jag ler ännu mer. Jag svarar, hör din röst och svävar på små rosa fluffiga moln. You make me shine baby! :*

Drar upp persiennerna och ser att regnet öser ner från den gråa himmlen, precis som igår, och dagen innan, och dagen innan... Nu tycker jag att det har regnat tillräckligt för stunden! Jag menar, regn behövs för att allt ska växa och allt sånt där, det vet vi ju alla. Men solen behövs ju också! I morgon börjar midsommarcupen på Hamre och jag har ingen lust att stå där som funktionär i ösregn. Och jag tror inte att ryttarna vill rida i det heller. Tänk vad mycket roligare tävlingen blir om solen ville titta fram och skrämma iväg alla gråa moln.


Idag kan det däremot få regna hur mycket som helst, jag ska ändå bara tvätta och göra tråkiga saker hemma. Ikväll åker jag och mamma ut till stallet en sväng för att pussa massa på min fina Lizzy som jag firar 7år tillsammans med idag. Det blir nog ett stopp på Coop innan också för att köpa med en påse morötter åt älsklingen. :) <3

Jag längtar mig bort och med positiva tankar om sol och härliga dagar ska jag ta mig an denna gråa trista söndag!

Pussdå! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0