sliten

Jag är fortfarande bakis efter att ha hållt igång och festat i en vecka. Fyfan vad jag tycker synd om mig själv! Det är inte kul att må såhär i den här värmen.. Jag sitter vid datorn i bara underkläder och med en flaska vatten som jag snart druckit upp.. Och ändå så svettas jag! Inte fan vill jag ligga och steka på stranden med den här huvudvärken heller..

Ska snart ut till Lizzy. Tacka gud för att våran bil har AC säger jag bara! Inte kul att sitta och åka i 40 minuter i en bastuliknande värme.. ;P Sen ska jag handla på hemvägen. Ikväll hoppas jag att jag orkar tvätta lite kläder, kan ju behövas om man säger så! En chilldag och en chillkväll med andra ord. Hoppas jag mår bättre imorn, då blir det nog att glassa på framnäs! :)

Panikplaneringen inför gotland är i full gång! Jag längtar! Efter power meet bara dra vi liksom! :D



So long! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0