pepp pepp pepp!

FÖR JAG, ELENA OCH JESSICA SKA TILL GOTLAAAAAAND I EN HEL VECKA I SOMMAR!! :D
wiiiiihoooooo! :D Nu är det äntligen klart att vi har fixat pengar och att de får åka för sina föräldrar!! Så nästa vecka betalar vi stugan och sen åker vi ner med båt den 5 juli och blir borta till den 12 juli! :D FYFAN VAD NICE! :D

Det ska bli så otroligt skönt att komma bort från allt och få åka på semester! Jag har inte gjort det på bra många år alltså! Sen att jag åker dit med mina två bästa vänner gör ju inte saken direkt tråkigare maha! ;D Åh, vi kommer ha det så jävla kul!! BÄSTA TRION! :D <3

 
   

Ordet är ditt!
Postat av: ess

WOHOOO!!:D

men alltså xD bilden.. vart fääään har du hittat den, verkligen inte heting ;) men äääsch! det är ju bara jag.. harebraheeeeiiiiiiiii ;P

2009-06-12 @ 09:04:44
Postat av: cass

Åker ni bår från Nynäshamn då? Isf åker ni förbi mig på vägen dit.. :D

2009-06-12 @ 09:58:37
URL: http://metrobloggen.se/cass

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0