längtan!

Just nu längtar jag efter så himla mycket verkligen. Först och främst längtar jag efter sommaren. Den försvann någonstans och nu är det bara fuktigt, rått och kallt ute. Det gillas inte! Jag mår mycket bättre när solen värmer min rygg och man kan gå ut i shorts och linne! Så sommaren, om du läser det här kan du väl komma fram lite igen? Pleazzzze?! (a)

Sen längtar jag till den 21 juni för då åker min Lizzy iväg på bete och som det känns just nu har jag ändå ingen lust att rida eller träna överhuvudtaget. Jag behöver vila från det och min häst också! Så låt de närmsta veckorna springa iväg tack!


Det var väl ungefär det jag längtade efter på kort sikt... Och mest av allt längtar jag efter att kunna jobba igen. Jag vill vara frisk och kunna leva som jag vill!!! Jag är så trött på den här skiten. Men jag vet att jag inte kan skylla på någon, och absolut inte på mig själv. Det är svårt och jobbigt att acceptera att jag måste låta allting ta sån himla lång tid. Men jag måste, för annars kommer jag aldrig kunna komma tillbaka till arbetslivet igen. Och jag vill, jag vill verkligen så himla gärna!

En sak till som jag längtar efter sjukt mycket är att åka till GOTLAND! Jag vet inte om jag kommer ha råd nu, men det skiter jag i. Jag ska prata med min mamma imorn och förhoppningsvis fixar det sig med cash den vägen. Annars blir jag ledsen!! ;( Jag vill och jag behöver verkligen åka bort härifrån, jag orkar inte Västerås just nu!!


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0