höst?

Okey, watch out! Det har varit SVINKALLT idag! ;( När jag åkte hem från stallet stod det +7 på termometern vid röda torget!! Ursäkta det är juni och inte oktober?! ;( Detta skitväder gjorde mig på ett tråkigt humör, så dagen har varit en pina rent utsagt! Usch...

Som tur var finns det framförallt två grejjer som gjorde min dag sååå himla mycket bättre! :D Challeman är bättre i sitt ben och nu blir det att träna upp honom igen!! :D Min Lizzy gick huuuur bra som helst när jag red idag!! :D Jag älskar er hästisar!! :') Ni får mig alltid på bättre humör! <3

Förövrigt säger jag bara Marlboro Mentol, Coca Cola och Twix, livets godheter ;)

jag saknar mitt troll :') :*

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0