heat

Det är för varmt för att sova! Min lägenhet kokar.. trots öppna fönster och fläkten igång. Jag svettas av att bara sitta vid datorn! Men man ska väl inte klaga.. Det är helt okej med värme på dagarna och att man kan åka och bada och så. Men nätterna är fan inte okej! Jag känner mig som en klibbig insekt.. En dusch innan man lägger sig kanske vore att rekommendera?!

Jag har börjat lyssna på Tokio Hotel?! :O Gah det är något som inte stämmer haha. Dessutom har jag blivit helt beroende av guitar hero! Inte okej att jag inte har det hemma! :O Borde bosätta mig hos Robin och Johan för där kan man spela det närsom! Det är deras fel att jag blivit beroende haha. Men jag är grym! Spelar vissa låtar på medium efter 3 dagar! Weeeho! Jag ska övertala dom att ha en guitar hero kväll i veckan! Jag känner ju redan hur det kliar i fingrarna haha.


Nej, nu ska jag smita in i duschen och skölja av mig all jävla svett! Får se om jag lyckas sova sen.. Imorn ska jag schteeeka på framnäs med mina babes! :* Sen ska jag ut och pussa på min fina Lizzy! Hörs dåe! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0